Je contract opzeggen
Jammer dat je erover denkt om je energiecontract met ons op te zeggen. Heb je een aanbod ontvangen van een andere leverancier? Doe dan de contractcheck. Dan kijken we samen even naar de kleine lettertjes.Waarom wil je opzeggen?
Invisible placeholder
Ik wil overstappen
Heb je de contractcheck gedaan en besluit je om toch over te stappen? Dan hoef je je Oxxio-contract niet op te zeggen. Dat doet je nieuwe leverancier voor je. Sta er wel bij stil dat we een boete in rekening brengen als je een vast contract voor de einddatum beëindigt.
Invisible placeholder
Ik ga verhuizen of samenwonen
Je kan je Oxxio-contract vaak gewoon meenemen. In dat geval betaal je geen opzegboete. Je verhuizing regel je in een paar klikken.
Invisible placeholder
Ik ga scheiden
Bij een scheiding zijn er verschillende situaties mogelijk. Het ligt er namelijk aan op welke naam het energiecontract staat en wie er gaat verhuizen.
Invisible placeholder
Ik ga emigreren
Spannend! We kunnen alleen helaas niet mee. Je opzegging regel je heel makkelijk zelf online via Mijn Oxxio. Het kan zijn dat je een opzegboete moet betalen.
Invisible placeholder
Ik verhuis naar een zorginstelling
Vaak is de energie al geregeld door de zorginstelling. Daarom is het niet mogelijk je Oxxio-contract(en) mee te nemen. Je betaalt in dat geval geen opzegboete. Je kunt makkelijk zelf digitaal opzeggen via Mijn Oxxio.
Invisible placeholder
Als er iemand overleden is
Gecondoleerd met je verlies. Bij een overlijden kun je het contract van de overledene opzeggen. Het contract overnemen is ook mogelijk. We brengen bij een overlijden nooit een opzegboete in rekening.
Invisible placeholder
Mijn reden staat er niet bij
Vul het contactformulier in en we nemen contact met je op.
Wil je je contract annuleren binnen 14 dagen? Geef het door via de chat. Of vul het annuleringsformulier in en stuur deze (digitaal) terug. Je ontvangt binnen drie dagen een bevestigingsmail. Bij het annuleren van je contract binnen 14 dagen, betaal je nooit een opzegboete.