Ben je al Oxxio klant? Check hier je verlengaanbod.

Ik heb een klacht

We willen je graag goed helpen. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Heb je een klacht? Vertel het ons. Samen zoeken we een oplossing. 

Zo geef je je klacht door

We nemen klachten serieus. We komen graag met je in contact. .

Niet tevreden?

Meestal komen we er samen uit. Hebben we elkaar gesproken en ben je toch niet tevreden? Geef dan je klacht door via ons contactformulier of per brief. Zet in de brief duidelijk waar je klacht over gaat en wat je van ons verwacht. Vergeet niet om ook je naam, adres, telefoonnummer en klantnummer te noemen. Stuur je brief naar: Oxxio Nederland B.V, Postbus 100, 3000 AC Rotterdam.

Komen we er samen echt niet uit?

Als we er na je online verstuurde klacht of brief niet uitkomen, dan kun je naar de Geschillencommissie of het Europese ODR-platform. Een geschil moet uiterlijk twaalf maanden na de datum waarop je je klacht bij Oxxio indiende aan deze commissie worden voorgelegd. Wil je weten wat je rechten zijn op het gebied van energie? Ga dan naar Consuwijzer, het informatiepunt van de overheid voor consumenten.