Ben je al Oxxio klant? Check hier je verlengaanbod.

Heb je ons nodig?

Bij ons regel je alles gemakkelijk zelf in de Oxxio App of Mijn Oxxio. En heb je een vraag? Dan stel je die aan chatbot Oscar. We verwijzen je bijna altijd naar hem door, ook als je ons belt. Want via Oscar krijg je het snelst antwoord. Zo maken we ‘t simpeler en leuker. Duidelijk. Oxxio.
Oscar met tablet

Vraag het Oscar

Chatbot Oscar beantwoordt al je energievragen. En wil je bijvoorbeeld je termijnbedrag aanpassen of je meterstanden doorgeven? Ook daarvoor kun je bij hem terecht. Kom je er een keertje niet uit? Laat ’t Oscar weten en hij zorgt ervoor dat we je bellen. Binnen openingstijden heb je ons dan meestal binnen 10 minuten aan de lijn.

Gebruik de Oxxio App en Mijn Oxxio

Daarmee regel je je energiezaken eenvoudig zelf. De Oxxio App gebruik je op je telefoon, Mijn Oxxio op je computer. In allebei zie je precies hoeveel energie je verbruikt en wat dat kost. Je vindt er je persoonlijke informatie. Kunt er zelf wijzigingen doorvoeren. Én 24/7 chatten met Oscar als je vragen hebt.

Kies in het startscherm van de Oxxio App of Mijn Oxxio voor ‘account aanmaken’ als je nog geen inloggegevens hebt. Of voor ‘gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten’ als je ze niet bij de hand hebt.

Veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet tussen? We helpen je graag verder.Naar de klantenservice